שאלת אחריותו של בנק ויועץ ההשקעות מטעמו להפסדים של לקוח בתיק ההשקעות שלו, בראשית ימי קורונה. יועץ שהקדיש עתותיו בעיצומה של סערה בשוק ניירות הערך לשיחות מרובות עם הלקוח, ונתן עצות מועילות, שאילו רק היה הלקוח מאזין להן היה הוא צולח אותה תקופה ורואה תשואה נאה על השקעתו. אך הלקוח החליט כחוכמתו, הפסיד, ועתה רואה הוא להפנות האשמות חריפות כלפי הבנק והיועץ שסייע לו משך שנים, על אודות התנהגות "אטומה ולא אנושית" מצדם. האשמות שאין להן מקום, ותביעה שאין לה מקום, כמבואר בקיצור במידת האפשר להלן, בפסק הדין הניתן בהמשך לסיכומים שנשמעו היום.